onsdag 5 maj 2010

Nya tunnare Proviva - tävla och vinn!

Lite fler frukostnyheter, för nu har Skånemejerier lanserat en ny, tunnare variant av Proviva. Proviva Mango har länge varit min favorit, mycket just för att den är mer som en fruktjuice än som en fruktsoppa i konsistensen. Tydligen är det fler än jag som tyckt så, för nu kommer ytterligare 3 smaker av Proviva i tunnare varianter. De nya smakerna är Blodapelsin & Aronia, Grapefrukt & Litchi och Gul kiwi & Mangostan. Jag har provat de 2 förstnämnda och de är båda två fräscha smaker som passar bra istället för juice på frukostbordet - dessutom så mycket bättre för magen!
Nu är Skånemejerier snälla och sponsrar mig med vinster till en tävling här på bloggen. 2 personer vinner produktcheckar för att kunna prova Provivas nya smaker.
Vill du ha möjligheten att vinna produktcheckar så lämna en kommentar på detta inlägg där du berättar vad som är ett måste på ditt frukostbord.
2 vinnare dras fredagen den 14:e maj kl.21.00!
Lycka till!

Prenumerera gärna på min blogg via bloglovin, så missar du inte kommande tävlingar!
Follow Susie i köket
(Bilder lånade från proviva.se)

8 kommentarer:

  1. På mitt frukostbord bara mååååste jag ha någon frukt. Det tillsammans med något annat känns så fräscht och gott på morgonkvisten :)

    SvaraRadera
  2. Yoghurt eller fil!/Fredrik

    SvaraRadera
  3. Yoghurt eller fil, helst också någon frukt till!

    SvaraRadera
  4. Müsli, helst hemgjord.
    Vänliga hälsningar Ingela

    SvaraRadera
  5. En dubbel espresso + surdegsknäcke med lagrad ost. En klick stark senap skall det vara under ostskivan!
    Någon dryck måste det absolut vara också - gärna åt det syrliga hållet, t.ex. citrus.

    SvaraRadera
  6. Starkt kaffe, så att man vaknar:-)/Hannah

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails