söndag 25 juli 2010

Köksfynd på Lidl

Varje vecka får vi hem ett annonsblad från Lidl. Allt som oftast tittar jag inte ens i det, men så ibland ögnar jag igenom sidorna. Vilken tur att jag gjorde det för en tid sedan, för då hittade jag äntligen vad jag letat efter ett bra tag: ett rånjärn! Nu menar jag alltså en elektrisk manick som liknar ett vanligt våffeljärn, men som gör platta rånvåfflor, som man sedan kan rulla till strutar. Rånjärnet funkade perfekt och kommer bli flitigt använt här hemma. Dags att spana in Lidls broschyrer mer noggrannt i framtiden alltså...

1 kommentar:

  1. Jag hittade en form för madeleinekakor på Lidl häromdagen. Äntligen kunde jag göra dessa kakor:
    http://ohmansmatovin.wordpress.com/2010/07/22/madeleinekaka-madeleinekakor-proust/
    Man kan göra en hel del fynd där!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails