tisdag 30 november 2010

Julklappstips!

Magisso gör riktigt praktiska och roliga produkter som blir utmärkta julklappar. Jag har deras disktrasehållare, som är helt suverän. En enkel lösning som gör att man slipper ha den där tråkiga disktrasan hängande över kranen eller hängd över vasken. Genom en magnet på yttersidan av vasken fästs en liten hållare osynligt på insidan av vasken där disktrasan diskret kan hängas.
En annan produkt, som jag blev nyfiken på efter att ha sett reklam för den i diverse inredningstidningar är Magissos tårtskärare. Även här en enkel lösning, som gör att man kan servera tårtbitar riktigt elegant med ett enhandsgrepp. Kolla in videorna:  http://magisso.com/cake_server_video & http://magisso.com/kitchen_cloth_holder_video!

Disktrasehållaren kostar ca 500:-, och likaså gör den rostfria tårtskäraren. Tårtskäraren finns även i en utgåva i plast i fina färger för ca 200:-. 
(Bilder lånade från magisso.com)

1 kommentar:

  1. Disktrasehållaren är något som jag hoppas att min tomte kommer med :D

    Hos mig, www.helenaljunggren.com/sophie-dahls-voluptuous-delights-utlottning/, har man möjlighet att vara med i utlottning om Sophie Dahl's nya kokbok Voluptuous Delights

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails